JP “Vodokom”: Javni oglas za prijem radnika u radni odnos na određeno radno vrijeme

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin

Na osnovu odredbi člana 4. Uredbe o postupku prijema u radni odnos u javnom sektoru Zeničko-dobojskog kantona („Službene novine ZDK“ broj: 2/24) i  Pravilnika o postupku prijema radnika u radni odnos u Javnom preduzeću „Vodokom“ d.o.o. Kakanj (broj: 6555-2/24) i Odluke Uprave o potrebi prijema u radni odnos radnika na određeno radno vrijeme (broj: 7439 7439-5/24 od 26.07.2024. godine), Javno preduzeće „Vodokom“ d.o.o. Kakanj, objavljuje:

JAVNI OGLAS

za prijem radnika u radni odnos na određeno radno vrijeme

I

U radni odnos na određeno radno vrijeme primaju se sljedeći radnici:

  1. Pomoćni radnik za jednostavne poslove u Odjeljenju prikupljanja i deponovanja otpada, 1 izvršilac na period od 12 mjeseci, nije predviđen probni rad, nije potrebno radno iskustvo.

Prijem radnika u radni odnos vrši se na puno radno vrijeme.

Visina plaće radnika određuje se Pravilnikom o radu, Pravilnikom o sistematizaciji radnih mjesta i ugovorom o radu.

II

Prijavljivanje na oglas vrši se pismenom prijavom na oglas  koja mora biti svojeručno potpisana od strane kandidata.  

Kandidati koji se prijavljuju na oglas, treba da ispunjavaju opće i posebne uslove:

             Opći uslovi:

  • da je stariji od 18 godina,
  • da je državljanin BiH,
  • da posjeduje zdravstvenu sposobnost za obavljanje poslova radnog mjesta za koje se prijavljuje.

Posebni uslovi:

  1. radno mjesto Pomoćni radnik za jednostavne poslove u Odjeljenju prikupljanja i deponovanja otpada:

Opis poslova – Pomoćni radnik u Odjeljenju prikupljanja i deponovanja otpada obavlja poslove ručnog i mehaničkog utovara i istovara otpada u i iz kamiona, vrši čišćenje kontejnerskih mjesta i divljih deponija.

Kao dokaz o ispunjavanju općih i posebnih uslova iz oglasa, kandidati za radno mjesto pomoćnog radnika u Odjeljenju prikupljanja i deponovanja otpada dužni su dostaviti:

  • pismenu prijavu na javni oglas sa tačnom naznakom na koje radno mjesto se kandidat prijavljuje i ista mora biti svojeručno potpisana (obrazac pismene prijave se može preuzeti na web stranici vodokom.ba),
  • biografiju,
  • izvod iz matične knjige rođenih (original ili ovjerena fotokopija),
  • uvjerenje o državljanstvu (original ne stariji od 30 dana ili ovjerena fotokopija originala koji nije stariji od 30 dana),
  • uvjerenje o prebivalištu iz evidencije prebivališta (CIPS) koja se vodi kod nadležnog organa (original ne stariji od 30 dana ili ovjerena fotokopija originala koji nije stariji od 30 dana),
  • dokaz o radnom iskustvu (potvrda iz PIO-a ili Porezne uprave) –  nije obavezan dokument ali se radni staž dodatno boduje.

Dokaz o zdravstvenoj sposobnosti izdat od nadležne zdravstvene ustanove (ljekarsko uvjerenje se ne dostavlja uz prijavu nego kandidat koji bude izabran za prijem u radni odnos dužan je prije zaključenja ugovora o radu dostaviti ljekarsko uvjerenje).

Sa kandidatima koji budu ispunjavali formalno-pravne uslove obavit će se intervju. A o mjestu, datumu i vremenu održavanja intervjua kandidati će biti blagovremeno obaviješteni putem maila, a obavijest o intervuu će biti objavljena i na web stranici i oglasnoj ploći preduzeća.

III

Uz  prijavu na oglas, kandidati su dužni dostaviti dokumente o ispunjavanju općih i posebnih uslova, orginal ili ovjerene fotokopije. Ukoliko se dokumentacija dostavi kao ovjerena kopija  a ista ne bude čitka može se od kandidata zahtijevati uvid u originalne dokumente.

Prijava za koju se utvrdi da je neblagovremena ili nepotpuna će se posebnim zaključkom odbaciti i neće se dalje uzimati u razmatranje.

Kandidati koji ne pristupe intervju smatra se da su odustali od prijave i njihova prijava se neće dalje razmatrati u oglasnoj proceduri. Kandidati sa kojima bude obavljen intervju bit će pismeno obavješteni o ishodu javnog oglasa.

Postupak izbora radnika provodi Komisija za izbor kandidata u skladu sa Uredbom o postupku prijema u radni odnos u javnom sektoru Zeničko-dobojskog kantona i Pravilnikom o radu preduzeća. Komisija će sačiniti listu uspješnih kandidata prema ukupnom broju ostvarenih bodova a na osnovu bodovanja kako slijedi:

I bodovanje radnog iskustva:

  • kandidati koji imaju do 10 godina radnog staža dobijaju 2 boda,
  • kandidati koji imaju od 10 do 20 godina radnog staža dobijaju 4 boda,
  • kandidati koji imaju preko 20 godina radnog staža dobijaju 6 bodova,

II Bodovanje intervuja:

  • članovi komisije na intervjuu vrednuju opći dojam kandidata (opće osobine, fleksibilnost, motiviranost i entuzijazam, predznanje o poslu, relevantno radno iskustvo, analitičke sposobnosti i sposobnost iznalaženja rješenja, vještinu komuniciranja, potencijal za usavršavanje, dodatna znanja i sl.) koje je kandidat iskazao na usmenom razgovoru i to na način da kandidata boduju pojedinačno od 1 do 7 bodova.

Konačan izvještaj komisije će sadržavati jedinstvenu listu uspješnih kandidata koja će se dostaviti direktoru preduzeća.

IV

Obavještenje o objavi oglasa će biti objavljeno u dnevnom listu ­­­­Oslobođenje, a integralni tekst oglasa će biti objavljen na web stranici preduzeća, web stranici osnivača – Općine Kakanj i web stranici Zavoda za zapošljavanje ZDK biro rada Kakanj.

Javni oglas ostaje otvoren zaključno sa istekom radnog vremena (15:30 sati) dana 06.08.2024. godine.

Kontakt telefon pravne službe preduzeća 032/465-928.

Prijave sa potrebnom dokumentacijom i napomenom za koje radno mjesto se podnosi prijava, treba dostaviti lično u sjedište preduzeća ili preporučenom poštom na adresu sa naznakom:

Javno preduzeće „VODOKOM“ Kakanj d.o.o. Kakanj

Ul. Alije Izetbegovića br. 117/I

72 240 Kakanj

„PRIJAVA NA OGLAS

za radno mjesto (napisati na koje radno mjesto se kandidat prijavljuje)

NE OTVARATI“

Nepotpune, neuredne i neblagovremene prijave, te prijave koje su kandidati pismeno povukli neće se uzeti u razmatranje.

Preduzeće nije obavezno vraćati dokumentaciju dostavljenu uz prijavu.

Obrazac za prijavu možete preuzeti klikom ovdje.

Podijelite

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin